Jun 9, 2009

Tahun akademik baru!

Yeay! dah berjaya habiskan satu thn yg mencabar dlm usaha nak dptkan MBA.
(wah,tepok2 kegirangan ye kawan!heheh)
ofiicially belum habis lagi sebab 1 paper short sem ni belum exam. exam end of this month tapi coursework semua dah siap,last night dah present MRP(mktg research project). erm, ok kot sebab group lain pun lebih kurang kitaorg je, 2 kali 5,hahaha.In 2 weeks time, final exam.

Right after exam, bermulalah episod akademik year yg baru. Akak dah jadi senior ye, dah ada junior gitu. huish,rasa cam teror je,ngeheheh.

Online regsitration pun dah start ye, saya telah selamat register tadi. Awal cik kiah daftar sem ni ye,ha'aa tak nak kena macam sem lepas, tunggu last minutes sekali kelas dah penuh daaaa... terpaksa pilih kelas lain. Since dah decide nak amik subjek ape awal2 lagi, maka dengan tidak berlengah saya pun daftar.

Tahun kedua ni akan jadi lebih mencabar sebab saya amik lebih drpd 2 subjek. saya amik 3.nak cepat habis ok! akak dah tak larat pegi kelas malam2. itu la, dulu gediks sangat nak sambung master, rasakan! tanggunglah sendiri,huhu!

walopon amik 3 subjek, ku telah mengaturkan dgn cantiknya. hanya 2 subjek ada final exam. satu lagi tadek! jadi hujung sem nanti hanya ada 2 subjek yg kena pulun study. insyaAllah sem 2 nanti pun sama. 3 subjek, 2 aje ade final exam. Pastu final year, buat thesis dan pegi kelas satu jek! ececece, cerita sampai final year tu. (semangat physcho diri sendiri, kerap sebut final year sebab nak cepat habis,huahua!)

apa2 hal pun, sangat bersyukur sebab husband sangat membantu from day 1 aku sebut nak sambung sampailah sekarang. kalau tak kerana dia, mmg tak leh sambung. imagine dgn anak kecik 2 org. tak byk laki yg willing bini dia pegi sambung belajar. especially yg dependent kat bini, kan? tapi lakiku alhamdulillah. sangat hebat! (huh! puji laki sendiri, ye la, kalau aku tak puji sape nak puji? Korang?tak mungkin.korang puji laki korang ler,heheh)

my husband can cook. bukan masak meggi ye kawan-kawan. lebih dari itu. sambal tumis, gulai segala jenis, rendang bagai ye. so, kalau bini dia pegi discussion weekend pun, by the time aku balik rumah tgh hari, semua dah ready atas meja. bestkan?heaven!

itu saja cerita utk hari ni. dah,dah, pegi sambung keja.

1 comments:

Unknown said...

uiyoo... aku respek la laki pandai masak nie.. laki aku pun bleh masak tapi aku rasa dia saja je tak nak tunjuk skill. hehe.. sabo je la..

pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template