Jun 16, 2009

Stress!

Ni lah keadaan aku minggu ni. Kenapa aku jadi macam ni? sebab minggu depan nak exam!!! Keadaan bertambah kritikal bila byk nye benda nak cover dalam masa beberapa hari. Ada berbelas-belas chapter nak kena baca (mati la aku!)


Aku bukan sengaja nak study last minutes tapi aku mmg tak sempat la.... ok,sila beri alasan-alasan yg lebih munasarawak,huhu!


Dah la, tak nak cerita byk.Nak cuba study mana termampu. Hujung minggu ni nak attend kenduri kawin pulak. Bila la nak study ni.Exam hari isnin.Arggghhhhhhh!!!!


Ya Allah mudahkanlah,Amiin.

3 comments:

ShaFiAti said...

gud luck 4 ur exam k..do ur best..:)...chaiyok liza..:D

Manggapintu said...

tq tq su,susah hati ni,huhu

RedAnna said...

huhu....i can see how u look like kalau tension...hehhehehehhe good luck kak liza!!

pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template