Jun 26, 2009

A chat with a friend about a friend

Nota: Sembang ringkas dgn Zeeb di petang jumaat. Uwaaa...mcm semua punya perasaan yang sama. Semoga Allah panjangkan kasih sayang dan persahabatan kami semua,Amiin...

3:54pm
Farah
aku sedih gumbira tgk pshbatan hgpa...terus terang aku pun sedih bila maya kahwin...
aku baru selesai tgk blog hg

3:54pm
Haliza
uwaaa ,jgn la zeeb ,aku mmg dok sedih ni
tak tau pasai apa ,selalu maya yg arrange utk kita semua
aku takut kita makin jauh bila maya pun dah kawin

3:56pm
Farah
itula yg aku risau sbb selama ni dia yg hubungkan kita
dah kahwin memang tak ada masa,sbb kita dah alami...wa...wa...wa

3:58pm
Haliza
kita doa sama2 ,hopefully kita masih macam dulu2 wpun maya dah kawin
maybe kita kena cari masa bila raya utk buat reunion
harap2 lah

4:00pm
Farah
mudah-mudahan Allah mlapangkn masa utk kita...aku tgh sodeh lg ni

4:02pm
Haliza
mmg macam ni kot ekk bila yg last kawin
sebab dah tau tak dak kenduri dah lepas ni
tak dak chance nak jumpa2 dah

4:03pm
Farah
waktu aku susah mghadapi pembedahan anak aku,kesulitan kwangan,dialah yg mjdi agen tengah,sampaikan berita pd hgpa semua...sodehnya....ya la..tggu kenduri anak-anak kita pulak
baru bolh jumpa,tu pun bolh nampak berapa gigi yg tinggal

Haliza
hahah ,jgn la zeeb
takkan nak tunggu lama macam tu kot

4:11pm
Farah
tu la...memory zaman sekolah mmg indah..dah tak bolh patah balik..mcam aku ni nak pi mana pun kena bw ptera+pteri...nak apply mc/cuti pun selalu kena reject

4:13pm
Haliza
nanti kita cuba cari masa yg semua org boleh join,insyaAllah

2 comments:

Anonymous said...

yahoo....suara hati aku masuk dlm blog hg....yabedabeduuuuuuuuu

Manggapintu said...

:) kenangan terindah beb!bukan senang nak chat mcm ni.sessi luahan perasaan. :)

pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template