May 16, 2009

What is good about fishing?

ok,let me tell you guys a story. my husband loves fishing! his hobby is fishing! and I,being a good wife,eceh, mmg tension bila dia pegi fishing. kami anak beranak kena tinggal seharian kat rumah oke. mmg bosan. tak pegi mana-mana pun. nak shopping? ya ampun dgn budak 2 org ni. maunya satu mall dgr suara mama diaorg karang. saya tak peduli oke kat mana pun, kalau saya tak nampak je anak saya, saya akan jerit nama diaorg which mmg la tak sesuai terpekik-pekik kan, but who cares? anak saya,perut saya yang kena belah ok, so suka ati la nak jerit ke nak ape ke? eh! ter 'emo' lak aku,hehehe.

dah terbabas cerita lain da... ok,back to fishing.

bila abah diaorg tak ade dan bila diaorg bosan lepas berjam-jam duduk kat rumah dan tgk cd yang sama berulang kali,upin dan ipin ke, ben 10 ke, tom & jerry ke, diaorg akan start buat perangai ok. bergaduh ke, sepah-sepahkan barang ke, mengamuk ke,dan macam-macam aksi lagi la.

dlm masa yang sama, mama diaorg ada byk kerja nak buat, house chores, assignments,etc yang akan membuatkan diriku bertambah tension,arggghhh!!

TAPIKAN,

bila cik abang bawa balik hasil tangkapan yang byk dan best,wah! tak jadi marah dik,akak suke! ngeeee, :-D

hari ni dpt byk udang galah dan few ikan sungai sebab tak ke laut, air bergelora. mancing kat sungai aje, demi keselamatan, ingatlah orang tersayang, pesanan khidmat masyarakat oleh akak ye dik,ngehehehe!

ok, kat sini akak nak post gambar hasil tangkapan cik abang ku, sila jeles,hahaha!

ada satu gambar je pun. bila bawa balik rumah,bini dia excited tengok udang galah sebesen sampai lupa nak snap gambar,huhu :P
cik abang bergaya dgn hasil tangkapan udang galahnya :-)





0 comments:

pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template