May 5, 2009

Short sem academic session 08/09

oh yes! saya dah start belajar utk kursus semasa cuti panjang(KSCP) ataupun sem 3,08/09.
ya, saya dah susun stationaries dan buku saya cantik-cantik macam gambar atas ni utk menaikkan semangat saya,hoho.
herm, my mind is not ready for this semester actually,masih honeymooning. maklumlah,baru lepas final exam last 2 weeks kan. jadinya masih weng lagi kepala ni. tapi last night dah attend first class. lecturer so-so,tapi bolehlah labu. after all 2 bulan je kan. pejam celik,pejam celik dah habis. siap jugak satu module. second year nanti habiskan another 5 module then the final year leh focus utk thesis.

best je sebut final year. hadoi aiii,lambat lagi tu. cepat le abis, byk benda lain nak buat ni. terpaksa kiv sebab tgh belajar. takpe, pelan-pelan insyaAllah ye kawan-kawan.pastu saya leh hip hip horay macam gambar ni,yahoo!!mendeka mendeka,hehehe.

saya dah ada assignment utk subjek ni. mementang la dah ada status APEC, USM ni kan main menekan org lagi.byk betul songeh nye,nak itu nak ini. tapikan, tapikan, saya suka! saya suka cabaran. cabaran buat saya lebih matang,chewah! saya akan jadi lebih baik lepas saya selesaikan setiap cabaran,hehe. insyaAllah,amiin..... :-)

0 comments:

pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template