May 28, 2009

J Card Day Lagi???

Ello kawan-kawan, another round of shopping spree! yehaaaaa.....

Jom ngabiskan duit kita sama-sama,muahahaha. Ok, walaupun kerja saya byk tapi saya tetap ada masa utk shopping mopping okeh. Ini adalah salah satu cara utk release tension ye kawan-kawan. Shopping akan merembeskan hormon yg membuatkan saya rasa happy,gumbira :-)

oh ye, utk trip kali ni saya dah siapkan list barang2 yg saya nak rembat. Antaranya:
1) hadiah kawin kawan baik saya. Nak belikan juice maker utk dia.
2) gaun putih utk Batrisyia sebab dia akan jadi flower girl auntie maya dia. kopak duit mama dia sebab auntie maya demand nak gaun putih jugak.
3) kasut kerja utk cik abang. dah teruk sgt. mmg patut beli yang baru pun. maklum la kan, lelaki kan pakai kasut sama je hari2,mmg la dah dhaif sgt, tak macam kita pompuan,kasut sampai ada yg tak terpakai,ngehehehe.
4) barang2 rumah.

nampak tak daku dah tak list kan barang2 utk diri sendiri i.e kain baju. baikkan? tak pe,takpe nanti kita tgk la hasilnya. muahahah!

chow!

0 comments:

pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template