May 5, 2009

Refund e-filing

saya tgh tunggu refund pcb 2008 yg dah terlebih bayar kat income tax. banyak ok. dah la kena potong byk tetiap kali dpt b*nus. ada tu sampai silap potong *tu mengata diri sendiri la tu,ni cerita thn ni,hanya mereka yg terkena saja yg ngertik.
mana taknya, ada ke patut sampai 70%++ pcb, gilo ko apo????

utk taksiran 2008, ku patut dapat refund RM1000++ (ya,sila besarkan biji mata anda ye kawan-kawan,hehehe) banyak kan?boleh shopping kan?ngehngeh :P

saya telah follow up gila-gila (maksudnya tanpa jemu,asyik-asyik call) dgn LHDN sampai diaorg kena proses saya nyer request dulu, bagus tak? hehehe. ye la, kata lepas sebulan kita declare leh dpt refund. saya declare hujung bulan 3,gile awal. last date 30th Apr. saya punya la awal declare dgn harapan mendpt refund dgn cepatnya. dah tu? kata refund within a month,mulalah follow up tak berenti. hasilnya sangat memuaskan ye kawan-kawan. refund dah diluluskan dan cek dah siap. sekarang dalam perjalanan utk sampai ke tangan mulusku (*sila gelak kawan-kawan) utk dicashkan secepat mungkin,muahahah.

jadinya, saya berdoa jap lagi saya balik rumah adalah sekeping cek yg murni tertera namaku daripada lembaga itu,amiin.

nanti saya update ye kalau saya dah terima cek itu.

mekaseyyyy!!

0 comments:

pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template