Jul 15, 2010

Argh Sejuk Giler....

kat office ni,bleh tak diaorg ni set tempeture 17'c aircond dlm office nih?adui, kulit hapa diaorg ni aa?tenggiling?tak rasa sejuk ke? aku dah mcam nak beku ni,gegegegege... jadi tak produktif ok,pakai jaket,pakai kot berlapis-lapis pun tak jadi hapa.... aduh,tensen!

*image: mr google lah!*

jgn lepas nih seme org kat opis nih ken*u* jadik mcm nih sudah,hahaha.lepas ni nak pi beli set baju cam igloo man ni lah.mesti glam dok dlm opis nih,hahah.

dah la merapu, otak kurang produktif ok sebab sejuk sgt,haruslah merepek kejap!

0 comments:

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template