Jul 8, 2010

Game Over!

for Germany and for me too!*tsk tsk*
i'm having a tough morning today to face the world that germany has lost to spain,cewah!
macam aku ni klose atau podolski je gaya sedihnya,hehe.

tapi.... saya mmg bebetul sedih ni.refer entry sebelum ni betapa konfidennya germany akan ke final and finally hug the world cup,sob sob.got to wait another 4 yrs in brasil!lama tuh!

to add to the sorrow, i will not have the chance to watch muller playing for germany again.haih,nasib tak baik betullah.agaknya, paul the octopus tu mmg betul-betul psikik ek,dia ramal betullah pulak!kebetulan yang memang kejadian*tsk* aku goreng ko paul baru ko tau!
hei paul the sotong, naper ko tak ramal germany menang wei? sia-sia aku bangun pagi tadi tgk match tu,sangat tak puas hati ok!

sayang lah pulak jersey germany dua beranak tu,kalau nak pakai kena tunggu WC fever ni off dulu lah kot, nak pakai sehari dua ni tak sesuai wei! *tsk*semalam beria la hero kecik saya menggayakan t-shirt germany dan cap germany abahnya sebagai tanda sokongan tak berbelah bahagi kepada germany :P tgk je lah gambar ni.
dear,our germany dah kalah la,tapi anak mama tetap hensem with the jersey and the cap!my boy is wearing number 3 which is belongs to Friedrich anyway.

whatever lah!tak yah la sedih sangat kan,tadak rezeki,buatlah macam mana pun mmg tak jadi. rasanya final nanti akan memihak spain kot.rasanyalah.cuba tanya paul the sotong,maybe dia leh bagi jawapan,ceh!

saya so-so je spain ni, earlier sebab diaorg dah beat portugal kan.kan dah kata, saya tgk pemain,bukan tgk bola,hahaha!bukanlah tak ada yang hensem, ada,xavi?villa?alonso?torres?.... cuma not to my liking!ekekek, yo-yo orr aje.muka ala-ala pakai skII gitu, tulus mulus,kurang macho lah pada mata saya :P
*pst intan,aku kuciwa germany kalah, aku cerita sekali harung dlm ni je lah bab lelaki hensem tuh!kalau tadi pagi germany menang kan,mmg aku dah set nak buat entry baik punya bab hensem tu,tapi melihat kekuciwaan muller,habih hilang mood aku,hehe,bole gitu?*

lawan diaorg si oren tu pulak, byk van van lah pulak,mmg holland suka nama van van ekkk! tak berapa jugak sebab diaorg beat brazil kan,sian la pulak kat brazil.*peminat wanita mmg emosi ok*

overall,rasanya spain lah kot paling layak to be crowned as the winner,we'll see lah nanti.

on the other note, my dear hubby beli 2 buah buku or kitab i would say yang sangat bagus early this week.dah lama dia cari especially the one written by ust ismail kamus as our family guideline kalau nak check it out apa-apa yang mustahil. bagus sebab kitab tu cover almost everything in our daily life,drpd beranak sampai mati, bersuci,ibadah,sunat wajib semua ada.highly recommended. yang satu lagi a complete version of riwayat hidup rasullullah SAW,tebalnya mak ai,taktau lah bila leh habis baca. gambar kitab-kitab kat bawah ni, dipegang oleh model kecil kami yang dah bole baca sikit-sikit :-)

4 comments:

Unknown said...

aku pun kuciwa gak...sbb aku tgk germany main sehabis baik esp si ozil dan rakan2 nya tapi nasib tk menyebelahi mereka..spain menang nasib je tu...hehehehehe...aku byk menci itu sotong...dpt sotong tu kita buat sotong masak kunyit....tkpun sotong balut tepung ahaks......wpun aku minat david villa...aku sebenarnya lagi minat ozil....sbb dia lebih nmpk innocent comapre to villa (mcm arrogant sikit...) hehehehehe..aku punya pdgn peribadi jer..tkde dipengaruhi mana2 media.....

Unknown said...

in addition aku dah sampai germany...so aku minat team germany sbb aku suka kan germany itself....very beautiful country and their people is nice......spain tk sampai lagik..tp based my freind's experience n yg aku tgk dlm tv.....spain is not too special for me...hehehehe

Manggapintu said...

intan,paul si sotong dah ramal spain menang,sapa menang dah tak penting sbb bukan germany,huhu.

bestnya dah dpt round byk tmpt kat europe,teringin jugak tp tak tau lagi bila.harap2 one day ada rezeki sampai sana,amiin.

Manggapintu said...
This comment has been removed by the author.
pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template