Apr 28, 2009

J-Card Day Queensbay Mall

30/4/09 ni J-Card day kat Queensbay Mall. Ku dah mintak cuti awal-awal lagi demi misi suci ku ini,muahahaha.

kawan-kawan, nanti kita jumpa kat sana ye. Jgn lupa bawak duit berbakul-bakul utk dihabiskan nanti,hehehe.

thn lepas boleh aku termiss event penting ni.cis, sungguh aku tak puas hati. macam mana aku boleh tak tahu ni?tu la sebabnya thn ni aku beria sgt nak pergi.

items yg nak dibeli nanti:

baju raya anak-anak (at least sorang sepasang: branded one yg discount at least 50%, bole gitu?)
kemeja kerja abang
baju kecil dan seluar kecil (kuikui) -yg ni pun nak tunggu J-Card day baru nak beli,hehehe
slack mama utk kerja
jeans utk jalan-jalan

lain-lain(yg ni paling bahaya ye kawan-kawan, ya Allah jgnla aku terbabas beli benda tak sepatutnya,amiin)

ok, tu je nak cerita hari ni.

tima kasih.

0 comments:

pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template