Oct 7, 2009

Blog, maafkan aku!

Blog,aku mau minta ampun sama kamu. Aku bz banget masa ini. Setiap kali aku rasa nak update kau,aku mesti tak sempat nak post apa-apa entry. Jadinya, hanya entry gambar raya aje yg ada tertera diblog ini. Harap yang ini berjaya dipublish!

Aku akan terus bz sampai hujung bulan ini. Bulan ni aku sibuk nak siapkan presentation, assignments, report dan proposal.

Jumaat -2/10: quiz RM
Jumaat -9/10: presentation conceptual paper RM
Jumaat - 9/10: last date for stoktrak online trading
Selasa - 13/10: hantar assignment II corp finance
Jumaat - 16/10: submit proposal RM worth 50%
Selasa - 20/10: submit stoktrak report
Khamis - 22/10:submit assignment II buss stat

Tengokla blog betapa byknya kerja aku blog. Aku pun dah rasa sakit-sakit badan dek risaukan kerja yg banyak ni. Sampai aku nak enjoy open house sana sini pun shushah!

So, blog kau bare je la dengan aku yang bz ni.Aku hanya boleh update beria-ia dan enjoy bersungguh lepas aku bersungguh-sungguh siapkan kerja aku dan jawab final exam aku dengan bagus. Exam bulan depan,macam tak percaya aku dah nak habis semester ni.

Ok,tu aje nak type,nanti cerita lagi.

3 comments:

ShaFiAti said...

tapi sempat jugak hg mekap blog hg ni liza...hehehehe

Manggapintu said...

su, mesti hang dah lama tak singgah sini. dah lama la aku make up,sebelum posa lagi kot. tapi bab nak tgk2 blog member mmg sempat lagi,release tension,heheh

RedAnna said...

takut!!!!!

pregnancy

..::Ceriteraku::.. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template